wtorek, 27 października 2015

UNBOXING!! ;)



Heej! ;) Nawet nie wiecie jaka dziś szczęśliwa jestem! Chce mi się śpiewać i tańczyć jednocześnie (mimo, że nie umiem żadnej z tych rzeczy :P ). Powód? Bardzo prosty! 11 nowych, świeżutkich, pachnących książek do mnie przybyło!! Zamówienie złożyłam tu: http://www.nieprzeczytane.pl/
co niezwykle mi się opłacało, bo zaoszczędziłam pewnie jakieś 100 zł ;) Ale obejrzcie sami moją paczuchę! :D A, i jeszcze chcę Was przeprosić za ten słaby kadr (chyba tak to się nazywa), ale wiecie jakie to podekscytowanie ;)



 Oto ona! Trochę dziwnie zapakowana, ale najważniejsze żeby książki były całe! ;)


 No to zabieramy się za otwieranie! :D

 

Serio jakoś dziwnie zapakowana....

 


 Haha :D okazało się, że to dwa kartony sklejone ze sobą, mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli ;)



Idą, idą


To teraz pokaże Wam je wszystkie:

Pierwsze jest "Magiczne Drzewo. Świat Ogromnych" Andrzeja Maleszki. To już 7 tom tej serii, więc spodziewam się czegoś naprawdę dobrego! :D

Wypożyczyłam w  bibliotece tom pierwszy "Zagubionych". I przepadłam! Tak strasznie spodobał mi się styl Mortki, że aż kupiłam... 4 książki jego autorstwa! ;D


Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull, Mull i jego nowa książka <3 NARESZCIE!!! 


Chcę wreszcie skończyć serię o Percym, bo czytam ją od stycznia o.O


"Wielki Błękit" Jennifer Donnelly kupiłam po przeczytaniu recenzji Marty (która bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za polecenie książki ;) ) z bloga Czytanie moim tlenem, bardzo serdecznie Was zapraszam do czytania jej recenzji i wszystkich postów :D http://czytaniemoimtlenem.blogspot.com/


Serię o rodzinie Szczęsnych napisaną przez Kathryn Littlewood zaczęłam jako mała dziewczynka, a kontynuuję ją z sentymentu, oraz wspomnienia, że była naprawdę dobra :D


Znakomity Flanagan ze swoją "Drużyną" <3 Kupiłam tom trzeci, czyli "Pościg"


Ostatnia książką jest "Pegaz. Walka o Olimp" Kate O'Hearn. Seria o Pegazie jest bardzo dobra, dlatego serdecznie Wam ja polecam ;D


Ufff... I to tyle :( Trochę się namęczyłam z odpakowywaniem paczki, ale chętnie pomęczyłabym się jeszcze trochę w zamian za książki ;) Napiszcie co myślicie o tych powieściach, jeśli którąś czytaliście to koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami! ;) To pod koniec powiem jeszcze dlaczego kupiłam sobie aż tyleee książków; ponieważ nie byłam na Targach w Krakowie,a w ramach rekompensaty pojawiło się u mnie 11 nowych egzemplarzy :D Do następnego postu! ;D


P.S Cieszę się, żę nie nagrywałam Unboxingu; skakałam z radości na widok Mulla ;D A, no właśnie! Zgadnijcie, która książka sprawiła mi najwięcej radości? :) Po raz drugi się żegnam :D



4 komentarze:

  1. Zazdroszczę tylu ksiażek,może nie do końca mój gust ale od patrzenia na nie aż mi się serducho raduje:3
    Oooo dziękuję za pozdrowienia:*miło mieć świadomosć że ktoś czyta mojego bloga i przekonuje się do recenzowanych przeze mnie książek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam Twojego bloga i praktycznie codziennie sprawdzam czy nie dodałaś czegoś nowego ;) Domagam się więcej wpisów!! ;D Chociaż rozumiem, brak czasu, sama nad tym strasznie ubolewam (widać pewnie po aktywności na kanale)

      Usuń
  2. Zazdroszczę! Ja na razie oszczędzam na maj. ^^ Podejrzewam, że ta twoja ukochana książka to jest ,,Pięć Królestw'' Mulla. Co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś :P Oj, tak na maj trzeba oszczędzić ;) Żeby później wszytsko wydać ;D

      Usuń

Copyright © 2016 Książki to moje paliwo , Blogger