niedziela, 6 grudnia 2015

Podsumowanie BookAThonu- zima 2015

Hej ;D Dzisiaj przychodzę z podsumowaniem zeszłego tygodnia, który miał obfitować w książki. Miałam naprawdę ambitne plany tyle, że niewiele z nich wyszło...


 Udało mi się przeczytać:
 - 100 stron "Pozaświatowców" Brandona Mulla
 -"Makbeta" Williama Sheakspare
-"Zemstę" Aleksandra Fredro
-40 stron "Gry Endera" Orsona Scott Carda
-100 stron "Gniewnej Fali" Jennifer Donnelly
Nauczyciele idealnie wepchnęli mi się w ten tydzień z milionami klasówek i kartkówek. I tak cały tydzień przesiedziałam z nosem w książce od biologii (jak ja nienawidzę tego przedmiotu!). W każdym razie finał jest taki, że przeczytałam tylko dwie książki; "Makbeta" i "Zemstę". Ogromną radość sprawiło czytanie dzieła Szekspira (już się nie będę męczyć i napiszę spolszczoną wersję jego nazwiska ;D ) zwłaszcza, nie wiem czy wiecie, ale bardzo lubię jego twórczość, zwłaszcza w przekładzie Barańczaka ;) Z "Zemstą" na początku było ciężko jednak po jakiejś połowie "wgryzłam" się w język Fredry. O Mullu powiem tylko, że ta książkę czytam (chyba) 5 raz. A to już coś oznacza :D
 To już koniec, nie będę się dłużej rozpisywać ;) Braliście udział w tej akcji? Jak Wam poszło? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Książki to moje paliwo , Blogger