sobota, 26 listopada 2016

Poradź sobie z książką TAG

Hej ;) Dość dawno mnie tu nie było, ale listopad okazał się miesiącem kompletnie wypełnionym nauką i nie miałam ani chwili żeby cokolwiek napisać :/ Mam tylko nadzieję, że w grudniu pojawi się więcej wpisów (swoją drogą, cz tylko ja nie potrafię uwierzyć, że za kilka dni rozpoczyna się grudzień i Wielkie Odliczanie Do Świąt? ;D).
 Dziś zapraszam Was na Poradź sobie z książką Tag, do którego zostałam nominowana przez Martę za co serdecznie, serdecznie jej dziękuję :* Zasady tagu są dość proste, wystarczy wybrać 8 książek, każdą otworzyć na losowej stronie i znaleźć pierwszy czasownik, przy którego pomocy trzeba odpowiedzieć na kilka pytań. No to zaczynamy! ;D


1. Jak wymienić żarówkę? 
„Niezauważalna” Marcus Sedgwick (wyprowadził)

Należy się WYPROWADZIĆ z domu lub pokoju i poczekać aż ktoś zrobi to za nas!

2. Jak upiec ciasto?
„Pozaświatowcy” Brandon Mull (wyjaśnił)

 Upieczenia ciasta jest znacznie bardziej skomplikowane niż wymienienie żarówki. Najpierw trzeba znaleźć osobę, która zrobiłaby to za nas, następnie WYJAŚNIĆ jej jaki rodzaj ciasta ta osoba ma upiec, a na koniec pozostaje nam znalezienie jakiegoś wygodnego miejsca do czytania i razem z ulubioną książką poczekać aż ciasto zostanie wyjęte z piekarnika ;)

3. Jak napompować koło?
„Ocean na końcu drogi” Neil Gaiman (rzucał)

Pierwszym etapem jest oczywiście znalezienie pompki do roweru, co może okazać się całkiem trudnym zadaniem. Ale jak już z tym się uporamy to dalej wszystko pójdzie z górki. Stojąc w jakimś pełnym ludzi miejscu trzeba ostentacyjnie RZUCIĆ pompkę na ziemię, ogłosić wszystkim, że napompowanie roweru przekracza nasze możliwości i trzymać kciuki, że ktoś nam pomoże ;D
4. Jak dostać piątkę z testu?
„Flawia de Luce. Badyl na katowski wór” Alan Bradley (wiedziałam)

Cóż za oczywiste pytanie! Wystarczy wszystko WIEDZIEĆ i piątka gwarantowana!

5. Jak szybko posprzątać pokój? 
„Piąta Fala” Rick Yancey (zaczynała)

Trzeba po prostu ZACZĄĆ sprzątać. Niestety, inny sposób nie istnieje...

6. Jak schudnąć?
„Pięć Królestw. Błędny Rycerz” Brandon Mull (oburzeniem)  

Jeżeli ktoś Ci zasugeruje, że powinieneś schudnąć to zareaguj na to gwałtownym OBURZENIEM i odpowiedz, że Ty żadnego odchudzania nie potrzebujesz ;)

7. Jak naprawić zepsutą pralkę?
„Miasto Cieni” Ransom Riggs (zje)

 Musimy usiąść przed pralką z jakimś smacznym ciasteczkiem i patrząc wilkiem na zepsute urządzenie to ciasteczko ZJEŚĆ. Pod wpływem magicznych zdolności ciasteczka i naszego złego spojrzenia pralka sama się naprawi ;)

8. Jak mieć więcej czasu na czytanie?
„Misja Ivy” Amy Engel (patrzeć)

Zamiast wciąż PATRZEĆ na stos książek „do przeczytania w najbliższym czasie” trzeba wziąć pierwszą z brzegu powieść i się w niej zagłębić ;)

Nie ukrywam, fantastycznie bawiłam się podczas wykonywania tego tagu, Marta jeszcze raz baaardzo dziękuję Ci za nominację, gdyby nie ona to pewnie nigdy nie wykonałabym tak świetnego tagu i ominęłaby mnie ogromna frajda płynąca z wymyślania abstrakcyjnych sposobów  na przeróżne kłopoty ;) Nie nominuję nikogo, ale każdego zachęcam do zrobienia Poradź sobie z książką TAG, gwarantuję Wam mnóstwo dobrej zabawy! ;D Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tag! Sama mam nominację, ale jakoś mi się nie zbiera na wykonanie go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego TAGu jeszcze nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś! :D bardzo miło się czytało:) dziękuję że wykonałaś ten tag:* pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 To ja Tobie powinnam podziękować za nominację, zupełnie poważnie napisałam, że ten tag przysporzył mi ogromnie dużo frajdy :)

      Usuń
  4. Świetny tag! Gratuluję autorce/autorowi!
    Twoje odpowiedz - genialne!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ciekawy ten tag! A tak w ogóle, są w zbiorze książek "Pozaświatowcy" i "Piąta Fala" (bardzoo lubię) <3


    Pozdrawiam, Seeker Of The Books

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Książki to moje paliwo , Blogger