piątek, 4 grudnia 2015

Podsumowanie listopada- mały Book Haul+ Wrap Up

Hej :D Jak już pewnie się zorientowaliście nadszedł grudzień, co oznacza podsumowanie listopada ;D Zacznę od Book Haula, który prezentuje się trochę marnie ;) W listopadzie moja biblioteczka wzbogaciła się o... jedna książkę! Ale to nie była byle jaka książka!! Byli to "Zwiadowcy"!! A konkretniej 13 tom, którego jeszcze nie przeczytałam, tak strasznie nie chcę się rozstawać z Haltem i Willem i Crowleyem i Gilanem i Horace... Mogę jeszcze długo tak wymieniać :)





A przeczytałam 8 książek, nie sądzę, że to wynik którym mogę się chlubić, zwłaszcza, że te 8 pozycji było bardzo krótkich :( A oto one:

1. "Jaga Czekolada i Baszta Czarownic" Agnieszki Mielech



















2."Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Śnieżny patrol" Agnieszki Mielech

















3. "Antykwariat pod Błękitnym Lustrem" Martina Widmarka



















4. "Na tropie sensacji. Skradziony obraz." Pierdomenico Baccalario i Alessandro Gatti


















5. "Wielki Błękit" Jennifer Donnely


















6. "Tuczarnia Motyli" Marcina Szczygielskiego 
















7."Itch. Reakcja łańcuchowa" Simona Mayo 


















8. "Koralina" Neila Gaimana 

















Tak wyglądał mój listopad, a jak Wam poszło w tym miesiącu? ;)I na koniec mam jeszcze pytanie; wolicie takie podsumowanie, czy lepsza formą było to październikowe (tzn. opisywałam każdą książkę)? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Książki to moje paliwo , Blogger